Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

marți, 14 ianuarie 2014

Poarta


Am trait pentru ca te-am facut.
Acum, as vrea sa te desfac, dar sunt prea mandra de ce devenisei. Si totul pentru mine.
Nu, nu esti M al meu.
Sau poate ca esti. Sau nu ai fost niciodata.
Sau poate ca eu sunt altfel.
O sa vin asa cum sunt, asa cum am fost, asa cum ai vrut sa fiu. Ca o prietena. Cum sti ca nu o sa fiu niciodata.
Am fost acolo. Si inca as mai fi, doar daca ai mai vrea. Si stiu ca nu vrei.
Pot sa imi alerg prin minte in fiecare noapte. Libera. Asa cum am vrut mereu.
Imi cer scuze in fata oricui, de pe acum. De ce? O sa intelegeti atunci cand va veni momentul oportun.
Pe acelasi principiu de "draga cititorule, nu te cunosc, dar te iubesc."
Fete familiare, si locuri lipsite de farmec. Sa mergi nicaieri. Sa umpli pahare de lacrimi, dar sa nu ai nicio expresie. Prin minte vreau sa-mi inec tristetea. Nicio zi de maine.
E amuzant, si trist, dar visele in care mor sunt cele mai frumoase vise.
Stai si asculta.
Spune-mi la ce te gandesti cand nu poti sa dormi noaptea...
Spune-mi toate fricile tale, si eu o sa le ti le spun pe ale mele.
Spune-mi ce vrei sa auzi, si o sa am grija sa meriti fiecare cuvant in parte.
Spune-mi cele mai adanci secrete ale tale, sunt doar un necunoscut, pana la urma. Nu o sa te mai vad niciodata, si tu o sa te uiti prin mine, oricum.
Spune-mi ce iti place sa faci ca sa uiti tot. 
Spune-mi ce ai vrea sa faci, dar ti-e mult prea frica.
Atat de putin trait, atat de mult de zis, atat de putin timp, atat de multa dorinta de a zice, atat de putina vointa si incredere, atat de mult nihilism si tot atat de multa dorinta de autodistrugere.
Da, poate ca intr-o buna zi o sa imi fie de folos tot. Dar daca ziua aia nu exista, sau nu o sa vina? Mult chin pentru nimic, la propriu.
Adu-ti aminte de mine, cand totul pare ca nu mai are sens. Poate ca asa vei reusi sa treci peste, doar sa nu ajungi sa faci tot ce fac, si cum fac, eu.
Adu-ti aminte de mine cand esti tot ce ai visat ca ai sa fi.
Adu-ti aminte de mine cand vezi cum curge tot sangele din tine.
Plin de simbolism.
Asa te vreau.
Oricine ai fi.
Orice ai fi.
Oricum ai fi.
Sa lasi vocile sa te faca sa plangi, fie ca le auzi doar tu, sau nu.
Sa te bucuri ca esti cum esti, sa vrei mai mult.
Sa iei toate problemele tale si sa iti intorci destinul pe dos.
Vreau sa te trezesc, sa te scot din orizontul asta lichid, pentru propriul tau bine.
Si nu iti cer sa ma intelegi.


Niciun comentariu: