Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

vineri, 2 iulie 2010

Daca eram baiat...


Daca eram baiat , macar pentru o zi , cu siguranta faceam tot ce acum nu pot , sau nu mi se pare logic.As fi mers cu toti tipii pe care ii stiu sa bem , sa futem , sa facem orice ...As fi alergat dupa fetele care imi plac mie , as fi stat cu una doar pentru sex , sau prezenta ei , chiar daca nu as tine la ea.
Daca eram baiat si aveam iubita , era cu totul si cu totul alta poveste.... In primul rand nu o luam de buna , nu consideram ca e logic si ca merit ca ea sa fie cu mine , o respectam pentru femeia care e si pentru tot ce m-a atras la ea.. Nu as face in niciun caz prostia de a o insela , si asta pentru ca stiu cum e. As sti ,daca as fi baiat , si cum e sa iubesti o fata . As asculta-o pentru simplu fapt ca eu stiu cum e sa fi cu un tip doar ca sa il asculti pe el , dar pe el sa nu il intereseze de tine si de probleme tale . Dar cred ca ... tot pe mine m-as pune pe primul loc , si asta poate pentru ca as putea sa am increderea ca ea m-ar astepta tot pe mine . Nu m-as criza atunci cand e grabita sa ajunga undeva , si bea cafea repede si isi lasa rujul pe cana , nu as face urat atunci cand nu are chef de mine , pentru ca a avut o zi grea sau s-a certat cu cineva la care tinea.Nu as fi rau cu ea , si as respecta-o indiferent daca e curva sau nu ... as avea aceeasi parere ca injunghiatu' "Respect curvele".Nu as fi un nesimtit sau un prost cu ea , nu as da in ea in niciun caz!!!Nu cred ca as minti-o decat chiar daca trebuie sau vreau sa nu afle ceva.. As avea incredere in ea , si nu mi-as face 1000000 de griji si probleme ca daca nu sunt eu cu ea se arunca in bratele oricui.Nu as uita de ziua ei.. in niciun caz !!!!!!!!
E ciudat...chiar e ! Anne-Marie , tu esti de vina pentru postul asta !!!! si stiu ca citesti asa ca poti sa taci :)).
Tu ce ai face daca ai fi baiat / fata [daca esti baiat si acum :))] ?
Trimiteți un comentariu