Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

joi, 15 iulie 2010

Pentru tine. (II)



( Na ma na , continui articolul !! >:P )

Nu am nicio idee , dar daca tot mi-ai adus aminte , o fac. Scriu !

Nu inteleg multe lucruri la mine , in special de ce dracu tin atat de mult la tine , si de ce am nevoie de tine .. Stii , si eu ar cam trebui sa iti multumesc pentru simplele lucruri pe care la faci cum ar fi : imi menti stabilitatea psihica si emotionala , nu iti place cand bazai eu din motive stupide , si ca incerci sa nu fiu asa cand sunt cu tine. Sincer , nu as schimba niciun lucru la tine , imi placi asa de nebun si tampit cum esti [intr-un sens bun ] , si mai ales ca spui lucruri simple care ma fac sa rad in prostie.Nu sunt multumita de unde sunt in viata , dar sincer imi place cand e sa fiu in bratele tale , si asta nu as schimba pe nimic altceva. Nici nu am nevoie sa imi spui ceva... e destul doar sa fii langa mine . Si atunci cand nu spui nimic tot ma bucur. Pe sub norii de hartie te-am gasit pe tine ,asa ca ce dracu as mai putea sa cer? Cred ca esti cel mai bun lucru din viata mea..Chiar cred asta.

Azi hai sa imbatam si sa mergem asa pe strada , ca doi tampiti ce suntem , unul care nu gandeste absolut deloc , si unul care si atunci cand gandeste nu iti dai seama .Hai sa tipam cat de tare putem si lumea sa spuna ca facem asa doar pentru ca sunem tineri . Sa nu ne pese de nimic altceva in afara de noi. Sunt ore pe care o sa le lasam in urma si raspunsuri pe care niciodata nu o sa le gasim asa ca hai sa ne distram cat de mult se poate ! Lumea din jur oricum nu ne cunoaste..
E mult mai greu decat crezi tu sa nu te iubesc. A da.. nu-mi mai aduce aminte ca sunt fraiera tot timpul , stiu asta !! Doar bazai la orice chestie...

Un comentariu:

Unknown spunea...

yay ^^ sunt de accord cu ultima parte. I wuv my green gummy bear >:D<