Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

joi, 1 iulie 2010

LEAPSAAA !!

Am luat si eu leapsa de la http://alunamutant.blogspot.com/


1. Zi-mi ceva despre tine.
Am 16 ani.... Stau in ploiesti , acum nu mai vreau nimic altceva in afara de iertarea si prietenia lui logi .... hai poate si o tigara
2. Ai porecle? Care?
Unii imi zic Anne , altii Ambrozia. Depinde cu cine vorbesti.
3. O melodie trista si una perfecta.
triste (zic 2): Green Day- Wake me up when september ends ,
The gazette- people error
perfecta : emo side project- perfect
4. Desenul animat preferat din copilarie
Scooby Doo
5. Ce nume ti-ar placea sa ai, daca ai putea avea altul?
Macrina
6. Ce animale iti plac?
cateii
7.Unde te simti cel mai in singuranta?
In mintea mea..in bratele lui.
8. Ce iti place cel mai mult sa faci/vezi/mananci/asculti?
Sa ma plimb cu cei pe care chiar ii pot numi prieteni , sa fumez si sa beau cu ei aproape ,sa scriu , sa termin dracu cartea aia !!!
9. Un lucru care iti place la tine, si unul care nu iti place.
Imi place la mine ca am ochi de japonez , si nu imi place ca sunt mult prea naiva.
10. Ce urasti cel mai mult?
Sentimente si prietenii fumate. Minciuna si ipocrizia.
11. Ce regreti cel mai mult?
Regret ca tin prea mult la cei care nu merita.
12. Ce iubesti cel mai mult?Clipele petrecute cu prietenii. prietenii aia adevarati.
13.Un lucru/o persoana de care nu te poti lipsi?
De lucas...desi el poate sa se lipseasca de mine. De Jerry .
14. Ce te enerveaza cel mai tare?
prostia unora care chiar nu ai idee ce inseamna NU.

Leapsa la toti , in special Dudu si Jericho

3 comentarii:

Unknown spunea...

accept acum mai ramane doar sa........analizez situatia ,sa gandesc intrebarile intre 30min - 2 ore fiecare si raspund. sau mai bine imi fac un sandwich :D

Logi spunea...

Nu va fi un lucru prea complicat...nu depinde de mine nimic momentan :) ci doar de tine.

Dudu♥ spunea...

hei ya - am rezolvat-o^_^