Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

duminică, 18 iulie 2010

Amestecat

Acum... vreau sa imi fi tu aproape si sa nu te mai iei de deciziile mele .Imi stau pe tampla soare si luna , dar nu mai simt nimic altceva decat fericire .
Acum... e cel mai greu si cel mai bine.
Acum...nu mai cred in nimic daca nu esti cu mine.
In fiecare zi visam la alta lume , pentru ca nu mai vrem sa fim in lumea asta ....
De la prieteni , am ajuns sa tin la tine .Nu-mi pare rau , chiar nu imi pare rau.


SA SANGEREZE ROMEO PANA CAND O SA MOARA !!!



Cerul pe care nu il vad cand sunt cu tine ma face sa renunt .....
Poate ca pot sa vad lumea perfecta , pentru ca incerc sa o tin in viata ..Am mai auzit de locul ala....
Nu pot sa-i dau drumul , sau sa-ti dau drumul.Nu stiu cum e la tine.


Un comentariu:

Unknown spunea...

oricum noi suntem zilnic pe alta lume :)) te iubesc buei >:D<