Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

joi, 22 iulie 2010

M-am saturat ~~!!!~~


Imi pare rau...nu pot fi perfecta ! Si oricat de mult ar zice oricare din voi ca ii pare rau , habar nu aveti cum ma simt eu ..
Asta e.. nu am crescut asa cum era planuit , dar nu merti in niciun caz nimic din toate astea..Cand eram mai mica , va consideram eroul si eroina mea . Acum va urasc si atat .Nici nu ma mai intereseaza daca va fac mandri de mine sau nu , nu mai ma intereseaza !!!!!! Vreau doar sa pot sa fac ceea ce vreau EU , nu tu sau el , fara sa mai ma aleg cu morala [in cel mai fericita caz , deci miracol] sau altele... Morala nu m-ar deranja deloc.. chiar m-ar bucura daca ar fi numai asta.
Cum dracu sa nu ma mai gandesc la ce vreau eu ?
Nu va mai pasa , si atat. Adevarul e ca eu chiar ma bucuram sa fi murit atunci , si asa nu ma bucur ca traiesc in continuare. Si daca muream , barem va faceam si pe voi fericiti , nu mai trebuia sa imi spuneti asta in fiecare seara.

Un comentariu:

Unknown spunea...

NUUUUUU
NU MORI
Prefer sa fiu batut cu lantu repetat decat sa nu te mai am pe tine :((