Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

vineri, 9 iulie 2010

Sensul meu unde e ??:))


Stii....[sti , cum dracu sa nu sti ?] , nu am nevoie de nimic altceva decat simpla ta prezenta , si sa stai langa mine...LASA OUL CA NU E SPART !!!
"ia intreaba-l pe...sa inteleg ca acum suntem impreuna?"
"asa crede"
Sunt chestii care nu sunt atat de usor de uitat , culmea , chiar daca tu sau eu , sau oricine vrea sa le uite cat mai repede posibil .Si oricat de mult m-as minti eu , stiu preabine ca o sa ajung si eu in momentul ala..Dar momentan sunt fericita pentru simplul fapt ca stau in bratele unui panda in fiecare zi.Asta ma bucura , habar n-am daca si pe tine , dar sincer .......vreau sa stiu.
In niciun alt loc nu vreau , vreau acolo unde esti tu . Cu multe tigari , bere , corida , ce vrei tu , mie mi-e indiferent , Cezar sa stea cu Miruna , chiar daca nu prea mai vorbesc unul cu altul
A DAAA !!!! NU MAI SUNT SINGURA CARE ATUNCI CAND E PRAF BAZAIE !!! SI MIRUNA A FACUT LA FEL ! revenim....
Stiu ca nu mai fac niciun pic de logica in ce scriu , nici in ce spun , dar nu am in niciun caz starea necesara pentru a face ceva ........ ne mai citim si sa speram ca data viitoare scriu ceva care sa aiba si sens.

4 comentarii:

Unknown spunea...

tot ce-mi doresc eu e sa te vad fericita mah>:D<

Unknown spunea...

si are sens crede-ma:P iar panda o sa fie mereu acolo pt tine :*

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Dudu♥ spunea...

numai bineee :*