Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

luni, 12 iulie 2010

Egoism


Incerc prea multe . Vreau prea multe. Fac mai multe lucruri o data si nu-mi mai iese niciunul sau le amestec si tot rezultatul ala il am. Ma pierd in bratele unor persoane , dar am mereu nevoie de ele.Pun incredere numai in cine nu trebuie si imi dau seama de asta muuult prea tarziu.Ma indoiesc de cine nu trebuie.Fac prea multe lucruri aiurite. Ma impart intre prea multe persoane si vreau sa le multumesc pe toate.Nu suport sa vad pe cineva nefericit in preajma mea si tocmai de aia incerc sa ajut , asa cum pot eu . Trebuie sa ma schimb......
Trebuie dar nu a zis nimeni ca o sa reusesc lucrul asta.
Sunt lucruri la mine pe care nici macar eu nu le inteleg , n-am incredere in mine dar am in oricine altcineva , am multe probleme si nu ma ajuta nimeni sa le rezolv, dar eu fac tot posibilul ca sa ii ajut pe altii in a le rezolva. E adevarat ca ma las mult prea usor influentata , dar nu a zis nimeni ca eu ma opun , ca as putea sa fac lucrul asta. Las o impresie gresita asupra mea , si asta numai pentru ca nu mai permit oricui sa ma vada si sa ma cunoasca asa cum sunt eu de fapt , dar am unele momente in care vreau lucrul asta . Da...sunt lucruri care nu le inteleg eu la mine , asa ca nu incerca TU sa le intelegi. Nu prea sunt lucruri -pe langa ochi- care sa imi placa la mine , sunt mult prea multe pe care le urasc . Jerry , Cezar , Carla , Injunghiatu , Alex mondiala [ca sa ne radem putin] sunt persoanele de care nu as putea sa ma lipsesc , oricat de mult as incerca lucrul asta .
Am incercat , chiar am incercat sa ma impart intre familie si prieteni , dar in fiecare seara aflu ca am esuat lamentabil.....

Niciun comentariu: