Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

miercuri, 14 iulie 2010

Leapsa

*Principala trasatura a caracterului meu: naivitate
*Calitatea pe care o prefer la un barbat: sinceritate
*Calitatea pe care o prefer la o femeie: tupeu :))
* Ce apreciez cel mai mult la prietenii mei: ca sunt prietenii mei pur si simplu...si ca daca e ceva sunt acolo pentru mine
* Principalul meu defect: sunt depresiva:))
* Ocupatia mea preferata: sa enervez lumea
* Visul meu de fericire: sa ma inteleg pe mine si sa realizez ca pot sa fiu fericita cu ce am
* Cea mai mare nefericire: Singuratatea
* Ce vedeta a-ti vrea sa fiti?: niciuna..
* Tara in care-as vrea sa traiesc: Japonia sau Londra
* Culoarea preferata: Turcoaz.
* Floarea preferata: Crin sau liliac.
* Pasarea prferata: nu-mi vine niciuna in minte.
* Prozatorii mei preferati : Camil Petrescu, Cecilia Aherm.
* Poetii mei preferati: Blaga.
* Eroul meu preferat: niciunul
* Eroina mea preferata: wonder woman :))
* Eroina preferata din istorie : Ioana D'Arc
* Ce detest cel mai mult: Minciuna, prostia ma distreaza :))
* Fapta militara pe care o admir cel mai mult: Curajul.
* Starea de spirit actuala: calma
* Devizia mea: Asta e ,,,soarta !
Celor care au curaj.

2 comentarii:

Unknown spunea...

hugga mai J`oana D`arc >:D<

Dudu♥ spunea...

am facut-o si eu ^_^