Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

joi, 15 iulie 2010

Pentru tine.. (I)







Doar asculta.. ma rog , citeste. Stii bine ca atunci cand suntem unul langa altul nu prea imi dau de gol sentimentele sau gandurile ...



Pentru ca ... pula mea ! nu-mi vine nimic altceva in minte in afara de faptul ca te iubesc.. Si ca am tigarile la tine. Pentru ca tu te numeri printre cei care ma cunosc si care nu au o impresie total gresita asupra mea..Am trait cateva luni intinsa pe jos, mi-am uitat sufletul in case straine, am lasat impresii despre mine nu prea bune si m-am pierdut.M-am pierdut pe drumul pe care l-am ales eu si care am crezut ca o sa ma duca la fericirea aia dupa care toti tanjim , indiferent daca recunoastem sau nu .



Am dat de tine.... si e bine , chiar daca chestia asta nu s-a intamplat pe primul semestru.M-am cam incapatanat sa nu vad lucruri total (!!!) evidente cum ar fi ca imi placeai de cand te tot enervam cand te vedeam la fumoar , si CREDE-MA( !!!) eu una nu sunt atat de incapatanata ca tine si nu iti spuneam chestia asta nici daca ma batea cineva. Am renuntat acum mult timp la a mai recunoaste ca tin la oricine. Mi-ai si mi-am cam caltcat in picioare orgoliul , si imi pare bine.Chiar imi pare bine.



Stii...[asta nici daca mergi pe cap nu o stii] am promis sa nu mai scriu despre dragoste si chestii din astea decat atunci cand CHIAR o sa cred ca exista.. si uite ca scriu. Poate ca are rost , sau nu , nu stiu , doar timpul stie.


Si stii.. chiar si cu riscul de a ma repeta ... te iubesc panda.


Si eu tin sa multumesc ca am dat de tine , desi habar nu am cui.


Dupa ce ma opresc din bazait continui..

5 comentarii:

Unknown spunea...

e ok fraiero plangi >:D< nu prea stiu ce sa zic ,deja m-am exteriorizat in articolul meu:D oricum maine sa nu bazai vreau sa te vad si sa nu-ti mai dau drumu>:D<

Dudu♥ spunea...

voi sunteti asa adorabili!

Dudu♥ spunea...

ca va iubiti. daca pentru tine, iubirea nu este adorabila... si daca TU insati nu crezi in relatia asta si in cat de dulci pot fi lucrurile, atunci nimic nu o sa functioneze.
ia aminte.... o relatie ti-o faci TU si totul depinde de tine si de partenerul tau... si vad ca partenerul tau chiar e adorabil..si se pare ca stie intr-adevar ce vrea.
invata din greselile din trecut si treci peste ele... fa loc unor lucruri noi. renunta la vicii proaste in 2 si invata sa te bucuri de iubire, caci e singurul lucru bun care a ramas pe Pamant.
imaturitatile si fuga de iubire si poate chiar o relatie serios nu o sa duca decat intr-un singur loc.. si cred ca stii care e acela.

ia-o... ca pe un sfat din experienta.

Dudu♥ spunea...

imaturitatile si fuga de iubire nu o sa duca decat intr-un singur loc.. si cred ca stii care e acela. ***

Unknown spunea...

yup stiu ce vreau. sa o vad pe ea fericita si langa mine:>