Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

duminică, 11 iulie 2010

Pur si simplu am spus ~~!!~~




Nu ca incerc sa iti scot ochii , dar sa stii ca nu am nevoie de cuvinte complexe , neologisme de care nu a mai auzit nimeni pana acum , sau alte chestii de genul asta . Am nevoie doar de cuvinte simple care sa imi dea si mie un indiciu asupra starii tale.... Nu am ochi in creierul tau ca sa stiu ce gandesti , dar crede-ma ca imi asum orice risc e nevoie..

Stii... ma gandeam sa scriu ceva mai mult , dar nu ar mai avea rost , am spus deja ce aveam de zis.

2 comentarii:

Unknown spunea...

nu trebuie sa stii decat ca te iubesc :* cele mai bune cuvinte

Dudu♥ spunea...

aww cute declaratie!