Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

marți, 13 iulie 2010

Da-i tu titlu


Imi place . Si imi place chiar mult . Dar de ce dracu nu e ... ok? Starea mea e ciudata. A ta nu stiu , sincer , mi-e teama sa te intreb. E ceva ca ne-am cam dat seama de ceva lucruri ieri , cum ar fi unde erai tu pe primul semestru.
In ochii tai eu ma pierd , dar nu m-ar deranja sa raman asa. In fiecare secunda in care sunt cu tine sunt un dezastru , desi tu nu stii . Stai cu mine . Si nu esti complet afon cum spui tu . Se presupune ca ar trebui sa fiu fericita ? Atunci de ce tot ce imi doresc vine cu un pret ...?? Ai muri pentru mine ? Atunci ai trai pentru mine ? Ne pierdem intr-un joc stupid de-a soarecele si pisica...Cea mai draguta si dulce tristete e in ochii tai.. si tocmai din cauza asta nu vreau sa te vad trist. Sper ca si la tine e la fel... Esti nepretuit.. nu gasesc alt cuvant decat in engleza .-_-'
Si stii bine ca nu as face nimic ca sa te ranesc [dar poate ca am facut-o deja] . Nimeni nu e perfect , in special eu ! Daca ar fi sa ma intorc in timp , nu as mai schimba nimic , as lasa toate greselile tampite pe care le-am facut , pentru ca pana la urma [daca ar fi ca tine si sa fi capos tu oricum] ai fi tot un tip aiurit pe care eu il iubesc ... Nu stiu daca as vrea sa ajung in intunericul gandurilor tale ...dar pana la urma stiu ce dracu vreau ????

Un comentariu:

Unknown spunea...

parca stie cineva ce vrea. eu un singur lucru vreau si momentan il am.......pe tine:) daca te-ai uita la mine in minte (care lipseste) te-ai regasi in fiecare coltisor