Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

marți, 13 iulie 2010

Aprinde-mi o tigara...



Imi promit mie , si iti promit si tie [ desi nu inteleg ce rost are sa iti promit ] ca din momentul in care o sa se termine cu noi , nu mai o sa iubesc pe nimeni altcineva cat timp o sa mai traiesc !!! Nu mai am chef sa mai calce iar altcineva cu picioarele peste mine ... am fost ranita prea mult , inima mea se chinuie -dar tu o faci sa nu mai simta nimic altceva decat fericire si muuulta iubire din partea ta - si piercing-urile pe care le am nu fac nimic altceva decat sa mareasca numarul de rani pe care le am...

Aprinde-mi si mie o tigara cand iesim afara ... Viata e prea dura , ma jur ! M-am saturat !! Am incercat , chiar am incercat sa schimb cate ceva dar nu fac nimic altceva decat sa fac totul mult mai greu si al dracului de neinteles.Si pana la urma ce incerc sa schimb? CE? Habar nu am , dar stiu sigur ca nu imi iese nimic.Esti tot ce am crezut ca nu ai cum sa fi , si tot ce puteai sa fi...Esti singurul pe care o sa imi doresc la un moment sa-l pot uita , dar hai sa nu mai ma mint , ca stiu ca nu pot sa o fac...Niciodata cred.

Amintirile nu se sterg niciodata ... sa fim sinceri .

Niciun comentariu: