Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

duminică, 1 august 2010

Prima data....


Mereu mi-au placut premierele .
Primul sarut , prima imbratisare , prima palma de la mama sau tata [asta nu mi-a placut >_< ] , primul concert la care am mers , prima cafea , prima tigara , primul joint , prima bere , primul autograf de la Takeru [SuG] si Kyo [Dir en Grey] , prima calatorie pana in Tokio , prima porecla , prima data cand am auzit "Te iubesc" , prima data cand mi-am dat seama ca am macar un prieten adevarat aproape , prima data cand am dormit la Anne-Marie , prima data cand l-am cunoscut pe Yu , prima cearta , prima nota idioata [ da , aici m-am distrat copios:)) ] , prima melodie pe care am putut sa o tin minte , prima data cand am mers la Bucuresti [si nu am pierdut trenul] , primii prieteni pierduti , prima data [si ultima] cand mama mi-a spus ca ma iubeste , prima data cand am fost praf si m-am dus asa acasa , prima betie , primul sk8 pe care am si invatat sa merg , primul secret impartasit de cineva mie , prima data cand mi-am dat seama ce am , ce simt , pentru cine , prima data cand am stiut ce sa fac , prima data cand am luat apararea cuiva ..
Si lista poate continua.....

Niciun comentariu: