Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

marți, 31 august 2010

Smile





Am primit astea de la dudu si tin sa ii multumesc ca mi-a inseninat noaptea tarzie de septembrie , si sfarsit de vara.
Si ii multumesc pentru ele . :)
Le dau si eu mai departe lui Cecillia pentru ca in multe din randurile scrise de ea ma regasesc , sau pentru ca ea ma face sa zambesc prin lucrurile simple/complicate pe care le scrie .
Lui Non printesa pentru ca am citit blogul ei cap coada si nu are cum sa nu iti placa.
Lui Dudu pentru ca are dreptate in tot ce zice , ce imi zice si pentru ca vrea sa imi iubesc sufletul , pentru ca ea considera ca iubirea e adorabila , si sunt de acord cu ea.
Lui Tenebre pentru ca imi place blogul ei si ma uit pe el in fiecare zi.
Si lui
Mircea Badea pentru ca eu una sunt de acord cu omul asta si stie cum vrea sa fie totul .
:)

Un comentariu:

Dudu♥ spunea...

yeeyyy^_^
il meriti pitico:*