Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

joi, 12 august 2010

Airplanes...


De ce nimeni nu imi da MIE a doua sansa , atunci cand merit ,cand am nevoie ? Nu am voie sa gresesc , niciodata nu am avut , si nici nu o sa am .
Dar totusi....
Stiu ca dezamagesc lumea fara sa imi dau seama macar , sau fara sa fac nimic , stiu ca ii enervez pe toti , prin simplul fapt ca exist , da' sa imi bag pula daca ma mai intereseaza de altcineva !!
NU E TOTUL OK LA MINE , CUM E MEREU LA VOI !!!! Nu o sa mai ajut pe toata lumea , nu o sa mai ascult , nu o sa mai inteleg , pentru ca eu fac asta pentru voi , si pe voi va doare in cur de mine , daca am si eu probleme mele , daca am nevoie sa vorbesc cu cineva , sau de un oarecare ajutor. Unde dracu sunteti voi , atatia pe care ii tot ajut mereu , pentru mine ??
Mi-a spus cineva ieri :"Zambeste , inca mai exista miracole! " ...
PE DRACU !!! Exista miracolul in care iti bagi picioarele , pentru ca nu are nicio legatura cu tine , si nu poti sa ai ce vrei . Ala da.
Duceti-va dracu... nu mai ma bag in viata voastra....

Un comentariu:

Dudu♥ spunea...

nu e niciodata totul ok.
doar pare...fiecare are problemele/defectele/indoielile lui.