Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

duminică, 1 august 2010

LEAPSAAA !!!

1. Ce ai facut nou in 2009, ceva ce nu ai mai incercat inainte?
Am incercat sa fac bratari impletite. Nu mi-a iesit...

2. Te tii de ceea ce-ti propui la cumpana dintre ani? Iti vei stabili si mai multe scopuri pentru anul urmator?
Nu.. nici macar nu stau sa ma gandesc ce am facut anul trecut , ca sa pot sa imi propun sa fac ceva in ala care vine.
3. A nascut cineva apropiat tie?
Din pacate , da .
4. A murit cineva apropiat tie?
Da.

5. Ce tari ai vizitat?
Niciuna.. Ca tine gurvernul cu Jerry si n-am pasaport..

6. Ce anume din ceea ce ti-a lipsit in 2009 ai vrea sa ai in 2010?
Lucas si Yu. Atat. in restul imi bag picioarele.

7. Ce data din anul 2009 iti va ramane vie in amintirile tale si de ce?
15 septembrie :)). Ca am fost boboaca in nichita.
8. Care a fost cea mai mare realizare in acest an?
Personala? Am dat de cine trebuia.
9. Care a fost cel mai mare esec?
Sunt prea multe..

10. Ai avut parte de boala sau raniri mai serioase?
Da .

11. Care a fost cel mai bun lucru pe care l-ai cumparat?In 2009?
Biletul dus-intors in Tokio.
12. Comportamentul cui merita sarbatorit/apreciat?
Apreciat mai mult decat sarbatorit , poate fi comportamentul lui Anne-Marie , sau Yu..

13. Comportamentul cui te-a dezamagit sau ti-a provocat tristete mare?
Al multor persoane. Dar banuiesc ca si eu am dezamagit la randul meu.

14. Unde s-au dus o mare parte din banii tai?
Tigari si bere... sau comanda de ceva.

15. In legatura cu ce anume ai fost extrem de bucuroasa?
Extrem de bucuroasa n-am fost.

16. Ce cantec(e) iti vor reaminti mereu de anul 2009?
Red Jumpsuit Apparatus- Angles cry.

17. Comparativ cu anul trecut esti:
* Mai fericita sau mai trista?
Mai trista

* Mai slaba sau mai plinuta?
Mai plinuta deci mai trista

* Mai bogata sau mai saraca?
Sunt asa cum am fost mai mereu....

18. Ce ai fi vrut sa fi facut mai mult?
Mi-as fi dorit sa citesc mai mult, sa visez mai frumos si sa ma plimb sub clar de luna ...

19. Ce ai fi vrut sa faci mai putin?
SA imi fac mai putini nervi si griji.

20. Cum vei petrece Craciunul?
Cu mine . Asa e cel mai bine.

21. Care a fost cea mai buna carte citita?
"Greseli de neiertat " A lui Philipe Djorgion ...[parca].

22. Ce ti-ai dorit si ai primit?
Nimic...?

23. Care a fost filmul tau preferat din acest an?
Nu stiu.

24. Ce ai facut de ziua ta?
M-am facut praf.. Jerry , Injunghiatu stiu !!! :))

25. Cum ai descrie stilul tau vestimentar in 2009?
Idiot ...?

26. Ce te-a mentinut pe lina de plutire?
Lucas... Ca era acolo mereu pentru mine , si nu ma lasa sa cad in depresie din nou.

27. De cine ti-a fost dor?
Imi este dor si-mi va mai fi...

28. Care a fost cea mai interesanta persoana pe care ai cunoscut-o?
Prea multe persoane...

29. Spune-ne o lectie de valoare invatata in 2009:
"Daca ai pe cineva aproape la care ti , si care la randul lui , tine la tine , incearca sa treci peste orgoliul tau , prejudecati , sa ierti , si sa accepti. " asta ar fi una... "A iubi inseamna sa iti pui fericirea in mainile altuia , chiar daca poate ca nu te iubeste in schimb." asta ar fi a doua...




LEAPSA pentru Dudu , Jerry si Cecilia ^^.

3 comentarii:

Unknown spunea...

se poate rezolva plimbarea sub clar de luna ;)

Dudu♥ spunea...

haii mai ca nu-i asa greu sa faci bratari impletite <333

Cecilia. spunea...

gataa, am facut leapsa. :D
multumesc pt ea si daca mai ai, mai da-mi. :x

te pup >:D<