Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

joi, 3 iunie 2010

Pana la urma....



E viata mea ,totusi . Stiu bine pe cine am in ea , cine as vrea sa dispara , cine sa ramana . Stiu ce s-a intamplat in toti anii astia , stiu ce e real si nu in ea , ce e adevarat si nu . E adevarat , nu stiu ce o sa fac cu ea , dar nu cred ca stie cineva chestia asta.

Sincer , nu mai suport sa ii aud pe toti cei care i-am crezut prieteni buni , in adevaratul sens al cuvantului , zicand tot felul de cacaturi despre chestii din trecut ! Si asta nu pentru ca mi-ar fi rusine sa recunosc adevarul , ci pentru ca eu stiu mai bine ca oricine ce s-a intamplat in anumite momente , iar ei nu . Si nici nu inteleg ce dracu le iese lor din a zice toate acele minciuni , sau adevaruri distorsionate . Si chiar daca le-ar iesi ceva , chiar e nevoie de asa ceva ????
Nu te simti , ca nici macar nu ai idee ca eu de tine vorbesc.
In pula mea , pana la urma nu esti in calitate sau masura de a ma judeca , de a ma minti in fata cand stim amdoua/amandoi ca nu ai dreptate. Si nu , nu fac pe victima , numai ca am prea multi nervi pentru ca genul acesta de curve penale mi-au terminat viata . Mi-am pierdut mult prea multi ani cu oameni care mi s-au aratat asa cum sunt ei numai dupa 6-7 ani , si incep sa ma urasc pentru ca pun prea multa incredere in mainile unor oameni care nici nu merita atentie.M-am saturat .... chiar m-am saturat.
La multi ani , care se mai simte pentru 5 iunie !!!!!

Un comentariu:

Stefan spunea...

acele minciune? nice:)