Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

miercuri, 30 iunie 2010

Hush ma !


Sincer , chiar nu am nevoie de nimic altceva in afara de simpla ta prezenta si zambetul ala ciudat atunci cand iti mai aduci aminte nu stiu ce lucruri. Si tu nici macar nu ai idee cat de mult ma bucur ca am dat de tine , si ca Injunghiatu' te-a luat cu noi in sambata aia. Imi place cand te uiti in ochii mei si zambesti , cand razi tu , indiferent cat de fals ar parea , cand te pui si in cur si in cap ,uitandu-te dupa crini , ca nu iti place ca plang incredibil de usor si fara motiv , ca ai ramas blocat pe "chestia aia prea colorata" si mereu ma saruti pe frunte , imi place ca te-ai obisnuit sa iti trimit numai melodii japoneze , imi plac ochii tai , ca mama ta ma iubeste deja , ca te-ai obisnuit cu crizele mele de ras , imi place cand mergem pe strada si ma opresc si iti arat ceva , si tu il iei , imi place ca mi-ai zis ca te bucuri ca m-am intors ,imi plac mult prea multe lucruri ca sa stau sa le scriu pe toate. Nu am chef si nici timp , si nici cum !
Retarded moment acum pe mess
[colega ta si pierce-ul meu]
E aiurea.... RAU !!! si e si mai aiurea ca tu citesti , pentru ca pula mea , o sa ajung in momentul ala in care nu o sa mai vreau sa mai citesti......... E complicat..

2 comentarii:

Dudu♥ spunea...

mereu ne plac lucrurile mici..<3

Unknown spunea...

1. nu`s mic
2. normal ca ma bucur ca o sa te revad
3. te iubesc mah >:D<
4. ma duc sa mananc