Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

marți, 22 iunie 2010

Pentru ca......

Ajung fata-n fata cu mine. Nu stiu cum sa reactionez in preajma mamei mele , nu stiu ce cuvinte sa spun si ce sa nu spun , nu stiu cum sa ma port , habar nu am cum sa vorbesc. Si oricat de aiurea ar suna , asa e. Nu am relatia aia apropiata cu mama mea pe care cam toti copii o au.Ne certam mereu din lucruri marunte , dar niciuna din noi nu a incercat sa schimbe lucrul asta.Niciodata

Eu ma refugiez in muzica , mintea mea , tigari , prieteni si bratele lor. Ea .... nu stiu. Nici nu am incercat sa o cunosc. Nu am avut curiozitatea de a alfa , sau de a o cunoaste. Am lasat-o cu nervii si apucaturile ei , nici macar nu am incercat sa o inteleg. Marturisesc ca nici nu am vrut. Vreau ca macar acum sa-mi fie mai apropiata , chiar daca si-ar fi dorit sa fi murit .Vreau sa nu ma mai priveasca cu ura , cu critica si riscuri. Vreau doar sa ma ajute cum poate. Atat de mult timp am ravnit la libertate . Si inca mai o fac.Voiam doar sa ma inteleaga , sa inteleaga ca sub nicio forma nu o sa fiu la fel ca ea , ca am personalitatea mea , conceptiile mele , momentele mele de nebunie in care nici macar eu nu ma inteleg , ca sub nicio forma nu am incredere in mine si asta numai pentru ca ea mi-a luat si ultimul fir... ca am o altfel de viata decat ea , ca nu sunt cum sunt pentru ca asa m-au facut altii ci pentru ca asa vreau eu sa fiu, ca nu imi pot imagina viata fara prietenii si dragoste... Niciodata nu o sa ii descriu viata mea in detaliu , mereu o sa fie o minciuna .Vreau sa inteleaga ca nu o mint ca sa ascund anumite lucruri , neaparat , ci pentru ca vreau sa protejez imaginea buna -daca mai exista si aia- pe care o are legata de mine... Vreau sa ma vada pe mine cum sunt , fara masca , cu toate sentimentele pe care le ascund in interiorul meu, ce fire am , ce viata am , ca nu sunt curva cum ma crede si ma vede ea , sau orice altceva... Vreau doar sa ma inteleaga , si nimic mai mult , vreau sa nu mai fie asa de dura cu mine , vreau sa nu mai creada tot ce spune oricine despre mine , si sa aiba EA dreptul de a ma critica sau judeca , nu altii , asa cum e acum.
Vreau cam multe , stiu , dar asa e , si oricum asa am fost mereu.
Si vreau atatea pentru ca m-am saturat ca orice se intampla in casa sa fie vina mea , chiar daca eu nici macar nu sunt in oras , pentru ca m-am saturat de chestiile astea pur si simplu......

Niciun comentariu: