Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

marți, 15 iunie 2010

15.06.10




Lasand la o parte tot restul zilei , ma refer numai la aseara....
9.01 ma duc dupa bere
9.24 mama ia berea din bratele mele si o aseaza pe masa
9.30 las la o parte faptul ca mi-e foame si ma pun pe baut cu tata

Iau berea frumos de pe masa , si tata se aseaza in partea cealalta a mesei . Se uita la mine urat... nu-i placea parul meu ... niciodata nu i-a placut , deci a trecut peste. Ia si el o sticla , dupa care ma cearta . Nu-l mai bag in seama , incercam doar sa trec peste mult prea multe cacaturi intamplate in ziua aia....in special peste gura lui prea mare si care facea prea mult zgomot inutil. Vine mama si incepe ea sa ma certe . Nici pe ea nu o ascult.. la un moment dat se plictiseste sa tot tipe si sa nu o bage nimeni in seama si pleaca in sufragerie.
Tata zice "NOROC!!!" dupa care incepe sa bea , iar eu il intreb de ce nu mai are mania de a bea din pahar.... Acum nu ma mai baga el pe mine in seama. Beau si eu ..ma uitam la sticla ca nu mai parea sa se termine .( Injunghiatu si Catalin stiu cum e cu sticla de 3 litrii ..pe care nu o varsa nimeni. )
Terminam dupa vreo ora sticla , tata toata si eu la fel . Nu eram nici eu , nici el beti , asa ca tata imi da bani si imi zice sa ma duc sa iau alte sticle. Ma incalt si ma duc dupa bere , hotarata sa iau 4 sticle ca sa nu ma mai trimita mai tarziu sa iau altele . Caut jumatate de ora un magazin unde sa gasesc . VICTORIE !! ma intorc acasa cu berea si o pun pe masa ca sa ma descalt si eu .
Ma duc in bucatarie si ma mir . Tata aranjase sticlele in felul urmator : 2 la el ,2 la mine. Ma uitam mirata la el si tata nu a facut altceva decat sa imi zica "Ia-ti pastilele acum , nu uita."Iau pastilele , dupa care ma asez la masa... "NOROC !!!" aud din nou din gura lui. soptesc si eu acelasi lucru ..
Vine mama enervata la maxim .
"CE DRACU FACETI AICI ?????"
"Bem ... tie ce ti se pare..???? raspunde tata"
"Sti bine ca nu ar trebui sa o inveti sa bea ... Si tu ce mama dracu faci ?"
" Lasa ca daca nu invata de la mine , invata de una singura.. Barem asa stiu ca de la mine stie.."
"Lasa-ne dracu in pace !!!!! Daca vrei sa bei , ia si tu , daca nu PA ~!~"
"Tu esti beata ?"
"Nu inca... dar m-am saturat sa faci asemenea crize degeaba.. Crezi ca daca nu beau acum , tot nu o sa beau? TU mi-ai dat bani sa ma fac praf de ziua mea!!!!Sau ai uitat?"
De aici nu a mai comentat nimic ...si asta doar pentru ca eu aveam dreptate.
Si nu , nu sunt alcoolica , doar ca in familia mea asta e o "traditie" : daca suntem toata familia ,sa bem ! daca e vreo chestie festiva, sa bem ! , si lista poate continua..
Ma simteam bine... si tata la fel . Nu eram beti , eram doar putin de tot luati...Ma suna varamea... Ma invita la ea , sa o ascult cum se lamenteaza... Ma duc la ea.. de fapt , ma duce tata cu masina. O ascult , si o ascult , si o ascult , si o tot ascult , pana termina. Ii spun cateva lucruri care sa ii ridice moralul , si ea se simte mai bine . Nu are nevoie de cine stie ce vorbe marete.. ci doar de cineva care sa ii fie aproape , sa o sprijine , sa o asculte , si sa ii spuna cateva cuvinte care sa o faca sa se simta bine.Si deobicei , nu suna pe nimeni altcineva ,inafara de mine...
Dupa ce se simte mai bine , imi dau seama ca nu mai are cateva pierce-uri , dar nu mai o intreb de ce.Ma cheama tata acasa.. asa ca o las acasa , promitandu-i ca ma duc la ea in ziua urmatoare.. Ajung iar acasa.. ma cearta iar mama .. ma duc in camera mea..
NOAPTE BUNAAA !!!!!

Un comentariu:

Unknown spunea...

TRAISCA BEREA!!! pe care nu o varsa nimeni si din 3l raman 2