Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

vineri, 18 iunie 2010

NOI CUAIEE !!!!



Nici nu ai idee cat de mult mi-a placut azi , cu toate momentele gay , lesbi , etc... cu toate "retarded moments" , cu muscaturi , politie , zgarieturi , alcool , tigari , pierce [ nu mai am cum sa te oftic] , muzica , frica de farmacie , john black [sau cum l-o chema !] , gardian , baie , si asa mai departe

:))
3 IN PULA MEA !!!!

Si mi-a placut ca eram amandoi , ca ma ajuti sa nu ma mai gandesc la ce nu trebuie , ca pur si simplu esti acolo , langa mine. Si mi-a placut ce mi-ai zis tu mie , mai ales partea in care tu ziceai "Clar ai un efect negativ asupra mea~!~ Am inceput sa scriu lucruri dragute pe blog ,lucruri legate de tine!!!" [sau cum dracu ai spus :)) ideea e tot aia]

Dar stii ce .. si eu scriu de tine pe blog... si stii ...


Exces de smile.. se mai intampla. Respect trafitia... ne mai citim !

Un comentariu:

Unknown spunea...

jarum black se cheama:)) si chestia asta e reciproca: tu ma inveti sa scriu lucruri dragute ,iar eu te invat sa beau >:D<:*