Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

vineri, 25 iunie 2010

Heavy dose of atmosphere....


inainte de a incepe .... CUM MA SA BAZAI 15 MINUTE IN PLOAIE , TU FIIND PARC???? [vorba ta]
Bun....
In primul rand , nu ma mai face sa redevin emo kida de mai devreme!!
In al doilea rand , nu mai sta in ploaie ca sa imi arati ca si tu plangi !
Deci... Injunghiatu' , Cezar , tu si cu mine am facut ieri in asa fel incat nu ne-am dat seama ca nu mai ploua decat dupa jumatate de ora dupa ce am plecat din parc.Deci...(din nou).... eu ma plang de nu stiu ce pe acolo , tu esti pe post de sustinere pentru mine , Injunghiatu' e despot din nou , dar nu mai bate niciun scaun , Cezar se cauta de sani. Afara ploua si ma trezesc doar dupa o ora ca am vansi uzi de ploaie .... Tu razi mult si inutil , eu stau cu ochii inchisi ca ameteam si iti tot spun sa nu ma misti. Logic ca ma misti.Cezar ramane cu sanii lui , injunghiatu' continua sa dea la tobe si sa cante "melodia lui de pace in germana ca ne traduce el " , eu deja eram pe alta lume , tu ................nu stiu ce dracu faceai.
"Suntem intr-un praf ,ploua si suntem parc" Asta ramane in istorie , la fel ca amenda voastra.

Un comentariu:

Unknown spunea...

ok ok doar.....nu mai plange >:D<