Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

miercuri, 23 iunie 2010

Atat de... doar stai unde esti !



Nu am nevoie sa faci nimic altceva decat sa stai aici ,langa mine.. Chiar nu mai intereseaza ca tu ai alta treaba . Ia-ma in brate si taci! Si nu pleca....
N-am pic de inspiratie , dar ma simteam eu bine daca spuneam asta.....
A da.. aishiteru ma ! Ca tot mi-ai dat cartea ta de japoneza

2 comentarii:

Unknown spunea...

sincer nici eu nu-mi doresc mai mult>:D< aishiteru!!! si o sa fac orice ca sa nu te pierd :*

Td spunea...

Si eu stiu cateva cuvinte in japoneza,si sunt mandra:-"
:))