Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

duminică, 30 mai 2010

Pentru ca esti prostul meu....


Nu trebuie sa iti fie rusine de miracolul ascuns in tine , pentru ca stii bine ca sunt calitati care o sa te duca departe... Nu ar trebui sa iti fie jena cu ce fel de om esti tu , pentru tu insati esti un simplu miracol.
In ultimul timp , ti-am tot reprosat anumite lucruri , dar stii ce e cel mai bine ? Ca tot impreuna ramanem ... Nici nu as vrea altfel...
"Maybe a sad song , sometimes , will make you remember me..."
Deci , nu am pic de inspiratie , dar stiu doar atat : ca esti mai important pentru mine decat oricine altcineva....DEci da.....
Cred ca maine o sa am mai multa inspiratie.. sper. Aveti grija de voi >:D<

Niciun comentariu: