Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

luni, 17 mai 2010

Love you better


Poate nu sunt ceea ce tu iti doresti , poate sunt tocmai opusul , dar macar eu stiu ce trebuie sa ai ca sa fi fericit si stiu sa iti fiu alaturi ,jndiferent cat de departe am fi unul de celalalt.Stiu ca e ilogic sa tin atat de mult la tine , la noi , la ce avem , dar stiu ca barem nu sunt singura in situatia asta. Uita de felul in care arat , de "masca" mea , facuta special ca nimeni altcineva sa nu mai reuseasca sa isi bata joc de increderea , sentimentele , naivitatea mea , uita de tot , pentru ca tu ma cunosti asa cum sunt eu cu adevarat , fara niciun ascunzis , fara nimic fals .
Nimeni nu o sa te iubeasca mai bine sau mai mult decat mine .
Tu nu ai vazut dacat o data , poate , cum plangeam la gandul ca o sa fii atat de departe de mine , in urmatoarele luni , si nu mi-ai zis nimic rau , pur si simplu imi spuneai sa ma calmez ca la starea mea de sanatate ,luciditate etc.. nu e bine pentru mine sa plang.
Si e genial cum ne completam , cum ma faci sa zambesc cu felul tau de a rade , oricat de fals ar parea , cu mesajele tale , cu simple cuvinte ,banale. Nimeni nu o sa te cunoasca mai bine decat mine , si asta asa e. Gandeste-te ca daca am renunta , ai putea sa dai peste o falsitate de tipa , care nu are mai mult ca mine decat niste dinti albi , stralucitori si extrem de multe figuri si aere de vedeta. Numai tu si eu stim cum e intre noi doi,,,,,
Si te iubesc ... pentru ce esti tu cu adevarat..pentru ce esti cand suntem amandoi...

2 comentarii:

Dudu♥ spunea...

intotdeauna suntem cei care cunosc persoana pe care o iubim, cel mai mult. deoarece stim cum e aceea persoana cand nu este influentata de alti oameni, locuri etc. momentele in doi sunt intotdeauna cele care arata adevaratul caracter si adevaratele sentimente, cel putin in cazul meu.

Beatriz. spunea...

Hei!
Imi place cum scrii. Mi-a luat ceva timp sa citesc mai bine de jumate din postari si mi-au placut :D.
Keep it up, de acum mai ai un cititor.