Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

miercuri, 5 mai 2010

Beau

Beau , ma imbat , cad , ma ridic , n-am nimic . Si ghici ce ? Vad lumea ,poate ca , la fel ca tine , plina de iubire , pasiune , muzica si arta , si nu ma impiedica nici macar ura din inima mea ,indreptata catre acele persoane care toata viata mea am crezut ca ma iubesc .Nu ma poate opri din visarea mea.
Si da.. Dudu avea dreptate , uneori nu e bine sa visezi prea mult , dar macar in vise poti sa te intorci atunci cand nu mai vrei sa mai stai ancorat in realitate , pentru ca ... hai sa recunoastem , viata e o curva , rea , si care te pune sa treci prin prea multe chestii si sa ajungi pe urma sa te intrebi de ce mai traiesti.

hai pa , ma duc sa invat ca ma asculta la latina si stiu exact 0.
ne mai citim , aveti grija de voi
:*

Niciun comentariu: