Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

duminică, 14 iunie 2015

14

"Spune-mi ca ma iubesti."
"Stii deja asta, de ce ar trebui sa iti spun?"
Ma asiguram. Si cand ma uitam la tine, vedeam multe lucruri. Si cand ma saruti, sint gustul urmatorilor multor ani.
"Iti aduc cafeaua?"
"Adu-mi. Si lapte. Si scortisoara."
"Stiu combinatia asta. Ti-aduc cafeaua deja facuta."
Lasa-ma sa fac si sa stiu tot ce nu ar fi trebuit sa stiu pana acum. Si nu, nu gasesc nimic la tine care sa ma deranjeze. Si tot nu-mi vine sa cred.
Nu te arunca pe jos, versi cafeaua!
Imi place ca nu esti genul ala de tipa care e agitata, sau zgomotoasa. Tu esti un haos din alte motive, ai o coregrafie facuta din miscari la intamplare.
Dar tu esti desavarirea. Si stii de ce?
Nu.
Pentru ca ai o liniste, esti calm, se vede ca ai varsta pe care o ai, si ma bucur ca am asteptat 4ani momentele astea. Pentru ca acum 4 ani eram altcineva si altfel. Amandoi. Si nu ar fi durat. Cacat, aveam 17 ani atunci...
Fara sa vreau, intr-un fel, te-am urmarit crescand.
Ma bucur ca ai reusit sa ma gasesti pe Facebook.
De ce?
Pentru ca asa  inceput sa vorbim din nou.
Pentru ca acum 4 ani nu m-as fi gandit nici macar o secunda, cel putin nu asa repede, ca vreau sa ma mut cu tine, ca vreau sa rezistam mult timp impreuna.
Pe cat e ziua noastra?
....

Ai tacut si ai inghitit toate inchipuirile, relativitatea timpului, momentele se haos din mine. S-a auzit un "nu stiu" combinat cu o oarecare teama copilareasca, de parca te-am prina cu minciuna. Nici eu nu am idee, si cred ca stiai asta, sau ti-ai dat seama, macar.

Nu, nu e mult timp, dar vreau tatuaj comun. N-am nicio idee ce, sau cum sa iti spun. Pare o replica din aia super cheesy de cuplu din filmele americane, dar chiar vreau asta. Si daca totul s-a termina, mi-as aduce aminte de tine, de muscaturile tale, parfumul tau, gustul parfumului meu dintre buzele tale si de pe limba ta, mi-as aduce aminte de fericire.
Stii ce e dubios?
Ia zi.
Faptul ca m-as lupta pentru ce e intre noi, fara niciun regret, sau indoiala. Ma faci sa zbor. E amuzant sentimentul asta, si eu nu pot sa ma ascund. Daca as avea bani, as cumpara o casa unde sa locuim amandoi. Si poti sa spui oricui ca pin in cuvinte cand de.misto e viata mea de cand ai aparut. Daca as fi sculptor, dar, totusi nu, as putea sa fac altceva. Dar, asta e singurul meu talent. Si asta e pentru tine.
Locul tau e aici. Mi-ai zis punandu-mi capul pe pieptul tau.
Cred ca  sa te iubesc cam atata timp cat stelele or sa fie pe cer, si o sa am nevoie de tine, si o sa fiu langa tine, cat timp marea se va intinde.

Asta e cea de-a 8 a figura. Momentul in care in ochii tai am vazut universul, imi fumai in plaman, in spatele unei masini, cand ne uitam la soare. Si era bine.
Iti promit o eternitate si o zi.
O sa iei totul inapoi nu? Ti-am soptit cu teama in cafea.
Nu, pentru ca daca se va strica ceva, o sa reparam. Te astept de 4 ani, nu te las sa pleci.

Niciun comentariu: