Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

miercuri, 27 mai 2015

27.

Lasă-mă să trăiesc fără tine.
pentru că prietenii nu fac asta,
şi nu facem decât să ne omorâm unul pe altul,
Te-ai înecat în oasele mele,
în timp ce vântul ne împingea în cele mai obscure locuri,
Nu neapărat reale.
Ador felul în care inima ta se frânge,
în timp ce eu trăiesc şi depind de mine.
Cazi în genunchi,
o să găseşti aerul de care ai nevoie ca să respiri,
pentru că nu ai văzut, nu ai crezut,
nu atunci când trebuia.
ia toate minciunile frumoase,
penru că îmi eşti atât de aproape,
încât eşti aproape mort.



Bestie care zâmbeşte,
doar eu te-am înţeles!
pentru o secundă m-am simţiti "acasă",
dar ai plecat prin mine.
pentru că eu te-am crezut, în absolut toate minciunile.
pentru că de fiecare dată când te topeai, prindeam ceva din tine,
doar ca să îl amestec cu ceva din mine.

Niciun comentariu: