Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

duminică, 10 mai 2015

11 (2)

Căutam rezolvare pentru probleme
dar m-am trezit în scări de bloc,
căutând alte vene.
Oricum mor,
deci ce rost are să mă sinucid?
E mult mai uşor să mă pierd printre indivizi insipizi.
mă gândesc la singurătate, si apoi la moarte.
Viaţă frumoasă prea lungă şi scurtă.
Te văzusem când am visat
mergeai spre uşă, şi aşa s-a dus toată pasiunea.

O clipă pentru 5 momente.
Şi fiecare promisiune de care corpul tău nu s-a ţinut.
Pun pauză unde sunt, când aud numele tău.
sunt singură acum.
în siguranţă pentru ecouri.
sunt momente aici doar pentru mine şi pentru tine.

Niciun comentariu: