Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

miercuri, 25 noiembrie 2009

Pentru ca vreau si pot

Pentru ca de fiecare data cand stai sa te gandesti..ceva nu mai e la fel cum a fost prima data .
Lasa-ma sa ma inec in parfumul tau dulce ca de bomboana ,in timp ce fumul de tigara s-ar ridica gratios spre tavan si in finak ar iesi pe geamul larg deschis.Iar eu... eu sa stau si sa te privesc cum fumezi si ramai pe ganduri in timp ce muzica s-ar pierde in raceala peretilor cruzi.
Am nevoie de tine ca sa ai nevoie de mine , pentru ca altfel totul s-ar duce de rapa , si nimic nu ar mai fi la fel cum e acum.
Pentru ca daca nu ai fi prietenul meu , ar fi nasol , ... ca vezi tu.....m-as simti prost ca nu am pe nimeni care sa ma ia in brate sa imi spuna ca totul e ok , atunci cand nu e.
Pentru ca am nevoie de tine sa ma ajuti atunci cand nu am nevoie de nimic decat de o simpla prezenta a cuiva care nu stie cum sa se comporte cu mine atunci cand am cele mai nasoale stari si zic ca pot sa imi pag pula in mult prea multe si mult prea repede.
Pentru ca esti cel mai bun prieten pe care il am , si nici macar nu vreau sa ma gandesc ca as putea vreodata sa te pierd , asa cum era sa fac acum 1 saptamana ..



Celui mai bun prieten..te iubesc <3

2 comentarii:

Dudu♥ spunea...

Nu-i asa ca avem nevoie de prieteni mai mult decat avem nevoie de mancare? E... o necesitate.

Cretzulik ZwZwliK spunea...

are dreptate Dudu...chiar k nu ma pot lipsi de idioteniile noastre nebunoo,mai repede m`as lasa de tigari:))