Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

luni, 23 noiembrie 2009

O amintire ....sau sfarsitul ei

Stii ce imi aduc aminte uneori ? Toate momentele alea unice petrecute cu tine , care nu se vor mai intoarce inapoi la mine , decat in momentul in care si tu vei face acelasi lucru.

Mi-e dor sa fiu mereu cu tine , sa ma visezi in miezul noptii , sa alergam in ploaie cu tigarile aprinse , mi-e dor de mine cum eram odata..cum eram cand eram cu tine.

Tu nu stii ca despre tine scriu , si mi se pare logic ..

Sperantele mele ,,,cum ramane cu ele ? Cum ramane cu dragostea mea pe care ai ars-o cand mi-ai spus ca totul s-a terminat , si nu o data...de 3 ori?
Numai durerea mea a mai ramas pe Pamant , si acum scriu ultima data despre tine , si iti promit in mod solemn ca toata viata mea imi voi aduce aminte de toate prostiile pe care le-am facut impreuna...

O vara si inceputul de toamna pline de : controlori , bilete nefacute , amenzi , lacrimi , nervi , imbratisari , plecari , veniri , intoarceri , tigari , alcool , soare , muzica , sunete ,prietenii , griji , probleme ,usurari , sperante , promisiuni , bascheti , sepci , muzica ..., despartiri , impacari , despartiri , nervi , cani si pahare sparte , pumni , pereti crapati ...mai pe scurt..multe.

Vreau..sa uit..




ADIO , dar te ........

nu conteaza..

Trimiteți un comentariu