Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

luni, 23 noiembrie 2009

O amintire ....sau sfarsitul ei

Stii ce imi aduc aminte uneori ? Toate momentele alea unice petrecute cu tine , care nu se vor mai intoarce inapoi la mine , decat in momentul in care si tu vei face acelasi lucru.

Mi-e dor sa fiu mereu cu tine , sa ma visezi in miezul noptii , sa alergam in ploaie cu tigarile aprinse , mi-e dor de mine cum eram odata..cum eram cand eram cu tine.

Tu nu stii ca despre tine scriu , si mi se pare logic ..

Sperantele mele ,,,cum ramane cu ele ? Cum ramane cu dragostea mea pe care ai ars-o cand mi-ai spus ca totul s-a terminat , si nu o data...de 3 ori?
Numai durerea mea a mai ramas pe Pamant , si acum scriu ultima data despre tine , si iti promit in mod solemn ca toata viata mea imi voi aduce aminte de toate prostiile pe care le-am facut impreuna...

O vara si inceputul de toamna pline de : controlori , bilete nefacute , amenzi , lacrimi , nervi , imbratisari , plecari , veniri , intoarceri , tigari , alcool , soare , muzica , sunete ,prietenii , griji , probleme ,usurari , sperante , promisiuni , bascheti , sepci , muzica ..., despartiri , impacari , despartiri , nervi , cani si pahare sparte , pumni , pereti crapati ...mai pe scurt..multe.

Vreau..sa uit..




ADIO , dar te ........

nu conteaza..

3 comentarii:

Dudu♥ spunea...

Amintirile pot fi cel mai naspa lucru, dar si cel mai bun. depinde cum le privesti... nu merita sa te agati de o amintire daca stii ca nu vei mai aduce acele vremuri inapoi si tot ce vei reusi e sa iti faci sperante aiurea...

Toxic Rebel Bitch spunea...

ms pt sustinere :P
dar nu prea mai utilizez blogul ca nu am pt ce :P

Anonim spunea...

she always callin,
blowin' up my instant messenger.
its getting hot in here,
i'm turning off the temperature.
this club is crawling with exotic stripper leopard skirts.
they got's me feeling like i'm never having sex with her.

I WILL FUCK YOU.
I DONT WANNA FUCK YOU,
WHERE I TOOK YOU.
(you sound so innocent)
I WILL SUCK YOU.
YOU GOT ME FEELING SO ALIVE
I WILL FUCK YOU,
IN THE SKY!