Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

joi, 19 noiembrie 2009

Nu inteleg pur si simplu


Nu va mai inteleg deloc...Acum vorbesc numai in numele meu si nu in al altcuiva , referindu-ma la cei care au pe cineva aproape [fata sau baiat mi-e indiferent] , si care se indoiesc mult prea mult in privinta sentimentelor celuilalt.
Eu va vorbesc , pentru ca nu am pe nimeni care sa ma mai ia in brate si sa imi zica "Emonico , e te iubesc" iar voi...voi aveti ! Dar nu stiti sa apreciati nimic , si faceti greseli mult prea multe , sau din contra, putine dar semnificative , lasandu-l pe celalalt sa creada ca totul e o gluma , si nimic mai mult.
Si va pare rau ca gresititi , dar continuati sa o faceti , si pe urma regretati ca totul s-a terminat mult prea devreme , si cand totul devenea mai frumos , sau cand tineati mai mult la respectiva persoana.
Eu ,,,,ce sa mai zic ? Ma las purtata de fum in amintirile mele dureroase pentru ca nu mai am decat asta , nu mai are cine sa ma ia in brate cand mi-e greu , sau cand plang si sa imi spuna ca totul o sa fie bine atata timp cat suntem impreuna , si nu o zic cu rautate pentru voi , o zis cu rautate pentru mine , pentru ca daca e cineva care greseste mult , acel cineva sunt eu.
Dar nu-mi place ca va indoiti de sentimente , cele mai pure normal , si credeti ca daca un baiat s-a jucat cu voi , asa sunt toti.Nu-i adevarat , si poate ca stiti lucrul asta mai bine decat mine , si asta e un motiv bun pentru care ar trebui sa va dati seama ca raceala din partea unuia , se rasfrange asupra celuilalt , si tocmai de asta totul se duce.
Eu vreau ca lumea sa fie plina de iubire , si .....daca voi nu va iubiti , atunci.......atunci cum ramane cu iubirea la care visez eu ?
Nu uitati ca e un adevarat noroc sa ai pe cineva care sa iti trimita un mesaj , sau sa iti spuna "Te iubesc" , si eu stiu asta ,,,dar voi nu stiti?
Trimiteți un comentariu