Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

duminică, 8 noiembrie 2009

One day , next day , maybe someday , but not today !

Pentru ca azi e ziua mea , am tot dreptul sa fiu egoista si sa vreau mai multe lucruri pentru mine , sa ma imbat , sa ma duc sa fumez spice , sa fumez doar , sa fiu proasta , sa am unghii de curva , sa nu fac nimic in casa , sa uit sa mananc , sa fiu afara toata ziua , sa sparg multi bani ....

Am dreptul sa fiu narcisista mai mult ca niciodata , am dreptul sa fiu cum vreau , cand vreau , cu cine vreau.

Pentru ca vreau si pot !

<3

ps: mersi de sms sweet zet XD



pps: o sa fiu dragutza , cenzurata , cuminte , calma in alta zi.

V-am pupat !

:*
<3




mai ne citim.



L:a multi ani tuturor

Un comentariu:

Dudu♥ spunea...

Ah am intarziiiiaaattt. Am intarziat am intarziat. Rusine mie.. LA MULTI ANI >:D<.
Poti sa faci ce vrei...sper ca ai facut ce ai vrut. A fost ziua da. Gen..eu consider ca e ziua mea in fiecare zi:))..deci nu e panica poti sa incerci si tu:D.
huggss>:D<