Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

joi, 15 octombrie 2009

this should feel good

Daca tot ne-am impacat , desi mi-am promis mie ca nu o sa mai gresesc tot asa , nu ar trebui sa ma bucur , sa sar in sus de fericire , si mai ales sa ies din starea asta de ... amortire si sa fiu fericita ca doar tin la tine.

Si daca tin la tine , de ce simt ca nu am facut bine ca ne-am impacat?
Nu stiu ma.. e complicat. Si , bagand ghimpele , vorba lui Cristi :
"-Auzi..
-da.. din '94
-De ce ai starea asta?
-Ca nu stiu daca e bine ca m-am impacat cu alex..
-Care alex ?
-Ala cu sapca..care mi-a luat sk8...
-Aaaaa... de ce te-ai impacat cu el ?
-.. ?!
-Pe bune .. adica ai suferit atata cand erai fara el , si acum cand te mai trezesti asa...revi la aceasi stare doar pentru ca te-ai impact cu el.Adica.. nu meriti asta. meriti sa te bucuri ca esti cu cineva , dar nu cu el"

Poate ca are dreptate si el.. dar totusi..nu stiu ce e cu mine , nu ma mai simt bine cu nimic.
Si ieri cand te-am sarutat , parca nu a fost bine....

Cred ca .....
Nu stiu..

Un comentariu:

Toxic Rebel Bitch spunea...

hey da nu mai postez pe el pt ca nimeni nu citeste si nu critica ceea ce vreau sa exprim ci cum am scris :-j nu are rost sa ma strofoc sa mai pun ganduri si chesti daca nimeni nu le apreciaza sau le comenteaza cum ar trebui