Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

marți, 13 octombrie 2009

mi-e dor de vara..


Imi e dor de tot ce a fost vara asta , care a trecut , dar care m-a facut sa regret ca nu a tinut mai mult . Mai ales cele doua luni care nu stiu cand se vor mai repeta cu Zet , Logi , Albert si Alina [vara'mea :)) ]


2 luni de:

da muzica mai incet,

pasta da-o mai tare ca-mi place,

nu fi prost vezi ca eu plec,

stai acasa nu pleca,

unde-i geamu,

unde-i gutuia

da-mi tigari

n-am tigari

ia tigari

vrei tigari

baaa dorm cu tine, da ?

mie foame,

da si mie.

mancam ?! brb 2 min :))

niiii. ala-i al meu. ca tu te plimbi cu scaunu si eu sar coarda.

ca vroiai tu sa am iubit patiser :))

pasta o ciordisei pentru mine :X (bratara de 1 plus 1 gratis)

ca plecai mereu cand trebuia sa ma acoperi

ca veneai exact la fix.

ca... mi-a placut. 2 luni asa.


Pentru ca stiu ca daca ar fi sa o luam de la capat , tot asa ar fi , nimic nu s-ar schimba si poate ca totusi..tot cu inima franta as iesi din vara. Dar normal , vorba ta Albert , de cate ori s-a intamplat , parca nici nu mai conteaza inca o data in plus sau in minus. Si asa , iar ai tu dreptate , indiferent de cat de mult ma impotrivesc eu.

Vreau sa ramanem iar in gara de N de la Bucuresti ca am uitat sa plecam si s-a inchis gara cu noi in ea , sa stam pe peronul A1 si sa plangem eu cu EL ca ne despartim iarasi chiar daca intre noi nu mai e nimic , sa mergem cu 182 si pe urma sa ne dam seama ca nu am ajuns bine , si sa cautam Arcul de Triumf ca niste disperati cand el era chiar la 200 de m de noi.


O sa imi fie dor de tot , mai ales de vara asta . Pentru ca am terminat-o cu amintiri placute si nu prea , cu muzica si tigari.. cu ketamina si extasy la greu , cu bere cava d'oro si coniac in biberon.. cu gutui inca necoapte dar bune , cu mere padurete ,cu cirese de import , cu ananas si mai ales rodii si nuca de cocos. Ca incercam sa spargem nuca in capul lui Albert si el ne injura printre dinti dar ne zambea cald , ca doar nu suntem altceva decat niste copii tembeli . Ca mi s-a zis de mii de ori ca o sa duc o viata de artist in timp ce fumam si ma lasam cuprinsa de melancolia unor clipe de muuult timp trecute..

Va iubesc muult de tot , si ma pierd in voi mereu...

<3

Sper sa cititi asta cu sufletul nu cu ochii doar.




P.S : vreau inapoi baschetii , alexe :)).. si iti aduc sapca. Multumesc :)

2 comentarii:

Dudu♥ spunea...

Hai Alex da-i sk8-eri:)).
Frumos..frumos...verile astea. Ce bine ar fi daca nu s-ar termina.

Anonim spunea...

cine nu regreta libertatea absoluta a verilor...noptile calde cu stele si luna...ahhh...ce frumos