Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

vineri, 2 octombrie 2009

greaseala mea si a ta


Nu o sa te mai iau inapoi inca o data . Nu fac aceasi greseala de 2 ori , oricat de imposibil o sa mi se para. Poti sa te pui in fata mea si sa plangi ca data trecuta , nu ma intereseaza ,,,ramai singur acum. Eu nu te mai vreau..

O da... Puteai macar sa imi spui mie in fata ca nu mai vrei sa fim impreuna? Stiam de mult asta , dar am zis ca poate iti trece.

Goodbye , goodnight for good.
Te iubesc....si te urasc in acelasi timp.


PS: un post mai lung cand o sa am un mood de asa ceva..
V-am pupat *kisses*

Un comentariu:

Dudu♥ spunea...

oh damn that...but anyway stii cum se zice...mai bine singur decat intr-o companie proasta. poate e mai bine asa..de fapt..cu siguranta e mai bine asa