Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

miercuri, 23 septembrie 2009

Pretty in scarlet

http://www.trilulilu.ro/oceanflower1/28f261d4bc3356
Ante scriptum: nu stiu ce are de nu imi incarca ala cu play ..dar da click

Te urasc pentru ca mi-ai bata melodia asta in cap , ca m-ai innebunit cu ea , ca sa ma faci sa plang cand o aud acum...
Imi fac rau singura , stiu , prin faptul ca o ascult de cateva zile si ca ma gandesc la tine , dar atata mi-a mai ramas de "atunci".. cat de departe suna asta...
Cata dreptate putea sa aiba Logi...

Te urasc pentru ca ma gandesc la tine si ca ma torturez cu melodia asta.
Doamne , ce imi faci tu mie nu e corect deloc !!!!!!! Stiam ca asa va fi , dar nu ma gandeam ca ma va durea atat de tare.
Cat de bine ni se potriveste..mi se potriveste..
DISPARI !

Un comentariu:

Dudu♥ spunea...

Sa stii ca uneori lucrurile care ne fac mult rau...sunt cel mai greu de abandonat...de lasat in urma..
Ma bucur ca ai postat..imi era dor de tine<3