Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

duminică, 6 septembrie 2009

sunt dependenta..

Da , sunt . Sunt dependenta de :
  • zambetul copiilor din parc
  • parfumul florilor care imi plac
  • rasaritul soarelui
  • apusul soarelui
  • muzica ( cu cat mai multe emotii si un mesaj de transmis)
  • culorile cerului
  • stelele de pe cer (nu ti-ar veni sa crezi cate ore am pierdut holbandu-ma la ele noaptea )
  • oja :))
  • chestii simple ,sau nu , dar cu valoare sentimentala
  • daruri
  • amintiri
  • tricoul meu alb "fanchi"
  • lanticul de la mama cu steluta
  • prieteni de care n-am mai auzit de mult
  • blog-uri bune
  • cafeaua/3in1 in lipsa de cafea , de dimineata
  • plimbari in parc
  • sentimente prizate
  • prietenii fumate
  • poze artistice (cat mai muulte :)) )
  • de crema mea de capsuni
  • sapunul meu cu unt de cacao
  • telefonul meu
  • Emeric Imre-Nebun de alb
  • Londra (iubesc orasul asta fara vre'un motiv anume)
  • camera mea albastra
  • poeziile lui Nichita (stanescu , da???)
  • blogul lui Dudu si Helene (in special)
  • scoicile primite de la un coleg de-a lu' tata din Grecia
  • prietenii pe care ii vad zilnic si care ma topesc cu zambetul lor
  • zilele pierdute "intre blocuri"
  • discutii (inteligente desigur :)) ) de pe mess sau din parc
  • lumina becurilor noaptea
  • ploaia calda de vara
  • nisip
  • mare
  • stele de mare
  • cravata mea galbena de la sfarsit de a 8a
  • Craig Mabbit . Daca nu ii aud vocea o zi nu ma simt bine :
  • rasul tau cristalin
  • Twilight :))
  • persoane echilibrate
  • porecle stupide , care au o anumita faza legate de ele , si amintiri :D

Dar tu , tu de ce esti dependent?

ps: am promis pozele , stiu , dar nu le am inca asa ca postul de maine , sper ca o sa fie cu ele :D



2 comentarii:

Dudu♥ spunea...

Dependente.... intr-o masura mai mare sau mai imca sunt dependenta da cam aceleasi lucruri...plus multe altele. Ma bucur ca sunt pe acolo prin dependentele tale hehe:))

dodoemorock spunea...

eu am primit o leapsa cu dependente ;)