Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

joi, 3 septembrie 2009

noi doi




Pentru ca de cele mai multe ori am observat cum tu m-ai ajutat si m-ai facut sa uit de certurile stupide din viata mea , mult prea banala atunci cand tu nu esti in ea , te iubesc pur si simplu.

Esti tot ce mi-am putut dori , si poate si mai mult de atat. Esti perfect in toata imprefectiunea ta , esti minunat in ciuda defectelor tale , esti superb , chiar daca nu iti dai seama de asta.

Stiu , sunt simple cuvinte , nu fapte care sa iti arate cat de mult te iubesc , dar stii bine ca cel mai bine ma exprim in cuvinte scrise... Asa sunt eu , si tu ti-ai asumat riscul de a ma accepta asa cum sunt , cu toate personalitatile mele [blonda ,emo , sadica , fericita , si asa mai departe..]. Asta e riscul tau in a sta cu mine..



"-Ma emonico..
-da ..
-stii ce cred eu ?
-ia uimeste-ma O.o
-ca tu si A. o sa stati muuult timp impreuna..
-daca nu ne mai certam.. >_>
-nu conteaza.o sa va impacati imediat dupa ce va certati. te asigur."


Uite vezi !?!? Si lumea stie cat de mult insemni pentru mine. :D

Si stii si tu asta , dar poate ca inca nu poti sa crezi. Stiu ca o parere de rau nu schimba nimic , dar e mult mai bine sa imi cer scuze decat sa te ignor. Si retrag toate cuvintele rele pe care le-am spus. Stii asta , prea bine chiar.



Pentru ca noi doi suntem perfecti intr-o lume imprefecta , stii asta .

Si sper ca stii si cat de mult te iubesc.



P.S: promit poze cu mine si cu A.

o sa le postez intr-un alt articol de pe blog , sau in cadrul urmatorului post :D

2 comentarii:

Cecilia. spunea...

ce frumoooos! :D

Dudu♥ spunea...

aww e atat de cute^_^. Abia astept sa vad poze.