Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

miercuri, 7 octombrie 2009

Multumesc! [postare pentru persoanele importante]


Postul asta il dedic numai acelor persoane care mi-ar fi aproape indiferent de ce s-ar intampla , acelor persoane care stiu ca pot conta pe mine , la fel cum eu stiu ca pot conta pe ele , acele persoane care m-au acceptat de la inceput asa cum sunt , si mai ales , ma iubesc pentru ce sunt , nu pentru ce as putea sa fiu.



  • In primul rand trebuie sa ii multumesc Andrei pentru simplul fapt ca e mereu aproape de mine , si ca ma sustine atunci cand am nevoie de cineva care sa ma lase pur si simplu sa plang , iar apoi sa ma ia in brate si sa rada cu mine , daca am o criza de ras , pentru ca e sincera si nu imi ascunde ce simte fata de EL si cat de mult o doare.

  • Ii multumesc lui Pinky pentru ca e si el mereu de partea mea , si ca ma face sa rad pentru ca nu suporta sa fiu trista , pentru ca imi da tigari si ma cheama la el sa bem cafea .

  • Ii multumesc lui Logi pentru ca e atat de dragut cu mine , si ca ma lasa sa il iau la bataie atunci cand ma mai trezesc eu , ca ma asculta si ca ma iubeste. Da ,stiu asta <3

  • Ii multumesc lui Chuky ca il imparte pe Zet cu mine , ca are ochii albastri si ca e cret , ca ma binedispune indiferent de cat de mizerabila a fost ziua mea.

  • Ii multumesc Mirunei pentru ca mi-a aratat ca o prietenie de 6 aproape 7 ani , poate trece prin multe , mai ales prin o cearta incerdibil de inutila si idoata.

  • Ii multumesc lui Zet pentru ca a stiu ce sa imi spuna ca sa ma linistesc atunci cand aveam anumite ganduri , ca mi-a aratat cat de mult poate sa tina la mine , ca e dispus sa ma accepte asa cum sunt eu , cu tot cu program idiot, ca tine la prietenii pe care ii are , ca e acolo pentru mine , si mai ales , pentru ca daca ceva i se pare lui ciudat , imediat ma suna si ,a intreaba , iar daca nu eu am schimbat ceva , el isi da tot interesul in a aduce totul la normal.

  • Lui Izzy pentru ca mi-e asa o buna preietena si ca se intereseaza daca mai traiesc , desi nu am mai vorbit de muuuuuuuuuuuuuuuuuult timp cu ea.

  • Lui Mary pentru ca e surioara mea si ea se agita ca daca sunt bine , daca mai sunt in viata , sau daca ma simt rau , pentru ca a fost ziua ei si eu am uitat , pentru ca ma suna cand era la munca si pentru ca e o fata incredibila , si extrem de frumoasa.

  • Lui Fallin ca ma lasa sa ii OWN-uez pozele , ca ma lasa sa ii zic kuky si sa ii imprumut statusurile . Ca e asa de frumos , incat ajunge sa nege asta. Iti place , lasa ca stiu eu :)). Ii multumesc pentru ca vorbeste cu mine mereu , cand ma vede :- , si ca vrea mereu sa ma ajute in felul in care poate el :) , si ca imi da mereu melodii dintre cele mai frumoase . <3




poate ca ar mai fi cineva care ar merita sa ii mutumesc , dar acum nu mai imi vine in minte .




P. S : va iubesc <3

Un comentariu:

Dudu♥ spunea...

Foarte frumos... pot sa pun pariu ca ai pus niste zambete pe buzele lor, si ca le-ai inseninat ziua... e atat de minunat sa simti ca multumesti, dar si sa simti ca esti apreciat doar pentru ca ajuti o persoana la nevoie...
Esti o persoana ...extraordinara.