Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

joi, 19 noiembrie 2009

simplu...doar poze



































PS: Nu sunt ale mele , doar le am in PC , dar imi plac mult prea mult... Si sincer , sper sa nu fiu singura.Ultima e preferata mea..
PPS: Maine scriu...azi nu am chef , am o stare naspa..si nu am nici timp.
PPPS: Multumesc Yu pentru ca ai fost alaturi de mine mereu..mi-e dor de tine.. RIP..si iti mai multumesc ca acum mi l-ai lasat pe Cristi..aka Lucas.. ai fost , esti si vei fi cel mai bun prieten pe care am putut sa mi-l doresc vreodata..stiu ca nu ma citesti , dar ma auzi.. Te iubesc in continuare..

Un comentariu:

Dudu♥ spunea...

Ultima este chiar cea mai speciala... dar toate sunt frumoase.
Astept sa vad ce scrii maine.