Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

joi, 3 decembrie 2009

mai e ...cam o luna


Mai e cam o luna pana cand se termina anul , si eu nu am nimic cu care sa ma bucur ca inchei anul ...
Vreau sa profit la maxim de zilele astea care au mai ramas , si sa inchei anul cu bine ,sau cel putin cu mai bine decat acum.Vreau sa ma bucur ca am facut ce am vrut , si sa nu mai am nimic de regretat .
O sa fac o lista in posturile ce urmeaza , in care le multumesc unor persoane , si sa o scriu de ce tin la ele , de ce mi-au schimbat perspectiva , sau de ce pur si simplu m-au schimbat pe mine ca persoana.
Pentru ca sunt persoane pe care pur si simplu le ador pentru ce sunt ele , dar mai ales pentru ce m-au facut pe mine de cand le stiu..
Pentru motivul asta , o sa le scriu pana la sarbatori numai lor.
PPS: Lucas ma iarta ca i-am spart telefonul nu-i asa ? SCUZEEE

Un comentariu:

Dudu♥ spunea...

Mi-ai dat o idee bune sa stii. MERSII>:D<.
Ah si urat din partea ta ca ai spart telefonul [-(.
huggsss^_^