Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

miercuri, 23 decembrie 2009

Can't wait to hate you



Aici nu e vorba de faptul ca ala a fost un simplu sarut in timpul unui film [2012 :)) ],e vorba de faptul ca eu te plac , tu stii , si nimic mai mult.
Si ca ma doare ..
Mult...
Dar ca asa trebuie sa fie , ca altfel ar fi fost prea frumos. Dar vezi tu , o sa vina si clipa in care o sa te urasc..sau nu o sa vina si eu ma amagesc aiurea pe aici .

Vreau sa te urasc ca sa nu mai trebuiasca sa tin la tine atat de mult..
Si vreau asta cat mai curand !!!

Azi vreau sa depasesc faza asta cand orice se intampla cu tine ma agita mult...



vreau sa ma gandesc numai la mesajul lui Zola ,care m-a debusolat rau de tot..

PS:zola daca citesti suna-ma , mesaj offline, sms si zi-mi ce am facut..
:(


ne mai citim..cand o sa fiu fericita.

Un comentariu:

Dudu♥ spunea...

nu stiu daca sa il urasti e o solutie. pur si simplu gandeste-te ca daca nu e el e altul[stiu e greu...pare perfect pentru tine in momentul asta si nu ti-l poti scoate din minte] iar daca tu chiiiiiar vrei din rasputeri si el nu, asta inseamna ca nu stie sa te aprecieze si sa vada in tine fata minunata care esti.
uite iti dau o idee....fa o lista cu toate defectele lui[da da stiu e baiatul perfect dar incearca sa gasesti cel putin 20 de defecte] si lipeste-o pe perete. de fiecare data cand te gandesti la el sau te raneste/te face sa suferi..reciteste-o. la mine a mers.

succes^_^