Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

joi, 3 decembrie 2009

Madalina <3 [nu gasesc poza ei X( ]


Motivele mele pentru care o ador pe Mada sunt simple .. Ea e singura care ma ajuta mereu cand am nevoie de cineva , ma schimba in fiecare zi , ma face sa ma ridic oricat de jos as ajunge , si indiferent de cat de multe ori as spune ca nu mai pot , ea imi demonstreaza ca pot in continuare ,,, si ca pot chiar foarte bine .
Pentru ca stie cum sa ma faca sa rad chiar daca eu sunt depresiva .
Pentru ca stie ca in mine poate avea cea mai mare incredere asa cum si eu am in ea , de cand o stiu [de cand a inceput scoala :)) ]
Pentru ca ma ajuta si ma sprijina in orice fac , pentru ca imi da palme zdravene atunci cand zic ca pot sa imi bag pula in ea de viata , si ca stie ca daca ma ia in brate orice gand , fie el si sinucigas ,as avea dispare ca prin farmec in momentul in care ea isi lipeste trupul de al meu.
Si o iubesc...
O iubesc mult de tot ....
Si stiu ca si ea ma iubeste , ca doar e mereu cu mine.
Pentru ca fumam impreuna de fiecare data cand putem , mai ales inainte si dupa scoala.
Pentru ca nu se supara pe mine , desi fac multe prostii , si pentru ca stie ca daca i-as zice ceva rau , as regreta in secunda urmatoare , pentru ca eu nu ma gandesc inainte sa spun ceva ...
Pentru ca vrea sa ramanem in continuare prietene indiferent de ce s-ar intampla si mai ales pentru ca nu vrea sa plec din Nichita.
Te Iubesc <3

2 comentarii:

sehrat spunea...

daca puteam sa te opresc
si sa te intreb daca ma cunosti
n-ai fi avut cum
pentru ca nu m-ai vazut niciodata
dar
eu cand iti vad
cearcanele mov
stiu ca esti tu.
stiu ca toamna ne-a calcat in picioare visele
si noi nu stim
ca deja ninge
in vest.

Dudu♥ spunea...

Foarteee frumos scris<3