Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

joi, 31 decembrie 2009

2010 motive sa NU AM CHEF !!





Am sa dorm mult acum ,nu-mi pasa absolut deloc de revelionul vostru drag si asteptat atat de mult !Il fac cu "ai mei" pentru ca nu am cu cine altcine , nu am gagic si tocmai de asta sunt atat de revoltata ...n-am niciun nimic.

Da , ma duc la concert , poate , sau daca nu ma gasiti in parcul de la Curtea de Arges inainte sau dupa piata .O sa fac poze la artificii , si poate cu dementii mei , si daca nu asta e ..

Poate uit camera sa vezi ce ma rad de prostia mea cu mult superioara muritorilor de rand ,normal.Doar vorbim de mine , aici..NOTE TO SELF: lista cu ce am facut anu' asta..2009. nu de alta , dar habar nu mai am...
Asa ca , dragi desfacatori de bere/sampanie/gin/wiskey/scoth/etc mai usor cu manelele , "minimalu" , "hausurile" si toate cacaturile astea ca imi bag pula in revelionul vostru cu zambetul pe buze.

Poate totusi , o sa ma imbat si o sa fumez pana cand o sa uit de mine si o sa ma gandesc la cat de idioata pot sa fiu , si ca imi bag picioarele in ea de viata ca nu m-am ales decat cu lucruri nasoale..vorba Anei "imi vreau lacrimile inapoi" .Eu vroiam un 2010 fara griji si probleme , dar nuuu!!! Trebuie sa ma cert cu cineva , sau sa fut nu stiu ce chestie si sa ma aleg cu niste reprosuri gen"IDIOATO , PROASTO, CURVO , etc".


Da ,sunt o egoista , narcisista , anorexica [partial :)) ] , proasta , incapatanata , naiva , prea sufletista ,si care nu stie sa spuna nu , pentru ca mintea mea e setata numai pe DA chiar si atunci cand nu e bine , si stiu asta.
LA MULTI ANI!!!-__-'fie ca anul ce vine sa va aduca o pula beata cum mi-a adus si mie anul asta care trece...
glumeam...
Fie ca anul care vine..sa va lase cu o impresie placuta..Ne mai citim

2 comentarii:

Dudu♥ spunea...

Toti speram la o impresie placuta. Un an nou mai bun si pentru tine^_^

George Colang spunea...

:) succes cu blogul