Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

joi, 26 februarie 2015

26


Calc pe cioburi şi scântei, iar tu ai insomnia mea în ochii tăi.
Suntem visători şi atât.
Eu visez la ceva frumos cu tine.
Tu visez că am să te salvez de tot.
Nici nu ai idee cât de uşor era să mint.
Anul trecut m-am pierdut. 
Anul ăsta mi-am zis că am să încerc să mă găsesc.
Pentru că e mai uşor să îţi spun să ai grijă de tine, înainte să începi să vrei să mă ajuţi pe mine.
Pentru că dacă vrei să mă ajuţi pe mine, nu o să îţi ajungă chestiile pe care le găseşti într-o trusă de prim-ajutor, şi nici să îmi spui "Treci peste" nu o să ajute. Deloc.
Eu cred în oameni buni, chiar dacă ştiu că ei nu mai există. Şi ăia care există sunt prea distruşi ca să mai vrea să mai fie buni.
Pentru că sper că el o să dea de o persoană minunată, şi o să se îndrăgostească de ea.
De persoana aia care nu îl lasă să adoarmă simţindu-se nedorit, care să-i răspundă mereu la mesaje.
Care să-l ţină de mână atunci când îi e frică de orice ţine de filme horror. Care o să ardă prăjiturile pe care le face, pentru că e prea ocupată să danseze cu el prin sufragerie.
Sper să se îndrăgostească de o persoană care o să vadă toate galaxiile din ochii lui, şi care să audă muzica din inima lui.
Sepr să se îndrăgostească de o persoană care să-l gâdile şi care-l face să zâmbească chiar şi în cele mai grele zile, dar şi în cele uşoare.
Dar, peste toate astea, sper să se îndrăgostească de o persoană care nu o să-l lasă niciodată în urmă, care nu o să-l folosească niciodată, cineva care să fie lângă el şi când are dreptate, dar mai ales când nu are. Cineva care l-a văzut în cele mai rele situaţii, şi care încă îl iubeşte.
Spune-mi că nu te-ai schimbat de cânjd mi-am învăţat numele.
Eşti real pentru că eşti la fel ca mine.
Şi noi suntem cei pe care ei îi urăsc.
De ce?
Pentru că nu suntem normali.
Pentru că aş fi în stare să te strâng de gât cu aceeaşi mână cu care te-am ajutat de fiecare dată.
Oamenii mereu au secrete. Durează un pic până îţi dai seama cine sunt de fapt. Şi ce ascund ei.
Pentru că toţi oamenii pe care i-am iubit nu o să moară niciodată.
Pentru că o să scriu mereu despre ei, chiar dacă nu o să ştie niciodată. 
Chiar dacă nu o să citească niciodată.

Niciun comentariu: