Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

luni, 19 ianuarie 2015

Pentru ca ai galaxii in ochi si eu nu am nici macar o stea.
Pentru ca mi-ai fost aproape cand te-am dat la o parte.
Pentru ca stii ca nu sunt ok chiar din mesajele pe care ti le dau.
Pentru ca fiecare moment e unic, chiar daca pare la fel.
Pentru ca am fost in Vama impreuna si ti-am aratat locul meu secret.
Pentru ca stii cat tin la tine, desi nu o arat mereu.
Pentru ca esti printre putinele persoane care ma inteleg si cunosc cu adevarat.
Pentru ca ma iubesti asa cum sunt.
Pentru ca te iubesc asa cum esti.
Penrru ca nu te superi din nimicurile mele.
Pentru ca esti cum esti si e bine asa.
Pentru ca ti-ai facut griji pentru mine mereu, mai ales atunci cand voiam sa fac o prostie enorma.
Pentru ca stii foarte bine de ce si cum.
Pentru ca numaram stele impreuna la mare.
Pentru ca ai mancat din stelele alea cu mine, si nu doar o data.
Pentru ca nu ma asculti.
Pentru ca stii ce vreau sa zic.
Pentru ca esti printre putinele persoane pe care le respect.

Pentru ca... "Hai La multi ani, nu mai stiu a cui e ziua, dar a cui e noaptea?!"

La multi ani!

Un comentariu:

darksoul spunea...

Superb, pur si simplu superb <3