Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

vineri, 24 octombrie 2014

Mandala

"Bine ai venit!

Asta e o lista cu ce cred eu despre tine. Subiectiv. Fara sa ai ce sa comentezi. Asculta-ma si citeste-ma fara prejudecatile tale, Anne. Te rog.

Sa crezi in tine, sa nu poti mai mult de atat, dar asta sa fie doar o impresie. Poti mai multe decat crezi tu, chiar daca nu esti constient de asta. Lasa muzica, acum vorbesc cu tine. Citeste asta cu o voce blanda.
Punkisti, anarhisti, rapperi, si cati altii ai cunoscut care se incadreaza in diferite stereotipuri?! Te-ai convins ca nu sunt asa cum credeai, nu-i asa? Ai renuntat la atat de multe prejudecati pe care le aveai, si sunt mandru de tine.
Nu ai nevoie ca cineva sa te ghideze, poti si singura. Stiu ca poti, nu am nevoie sa ma crezi cand iti zic asta.
Esti aproape perfecta. Nu te mai pune singura la pamant, te rog. Pentru ca o data ce ai ajuns acolo, doar tu.poti sa te ridici. Tu ai nimeni altcineva. Pana sa ii cunosti nu credeai ca poti sa fi controlata. Dar, iata ca s-a intamplat.
Nu, nu trebuia sa cred ca poate fi mai mult. Dar, acum e prea tarziu. Nu am niciun drept asupra ta. Nimeni nu are.
Uneori, adevarul poate sa faca multe lucruri sa mearga bine, stii si tu asta. Nu o sa te intereseze atat de mult, dar ti-am lasat asta aici acum prea mult timp.
Indiferent ce faci, niciodata nu e de ajuns. Sau cel putin asta crezi tu.
Lasa gandurile astea. Tu simti altceva decat noi restul.
Nu o uit niciodata faza cu august. Te superi ca dau vina pe.tine, dar sunt foarte serioa. Sunt gelos pe toti care di-au batut joc de tine. Si stii de ce? Pentru ca.oamenii aia un loc aparte in sufletul tau.
Sincer, mi-e dor. De tot.
Sunt un nebun, dar asta pentru ca mi-ai aratat ca e.mai bine asa decat ca toti ceilalti. Si pentru asta iti multumesc.
Picture peefect memories, iti mai aduci aminte?
Creezi bestii si arta ta e nebuna. La fel ca tine. Dar, cel mai important, creezi oameni. Mai ales cand te afuzi in shoturi de prea multe chestii, incat nici tu nu mai ti minte cate sau ce.
Ai un rucsac mereu la tine, pe care l-ai umplut de vise.
Hai sa le faci pe toate!
Iti las asta aici, pentru ca nu am tupeu sa ti le zic in fata.

Cu multa dragoste,
C. "

Voiam sa le aud de la tine, nu sa le citesc.
Da rnu iau viata la kilogram, gram, si tu sti asta.

2 comentarii:

Anonim spunea...

FII , STII , TII , toate cu doi de i - este regula acordului gramatical obligatoriu !
Absolut toate textele tale au fix aceasta greseala , perpetua .
Fii ( vezi - doi de i ) mai atenta la copiere texte .
Nu cred ca autorii lor erau agramati ...

Unknown spunea...

Nu corectez ceva ce mi-a fost lasat pe blog. si atata timp cat ideea mea ajunge unde trebuie, nu ma intereseaza atat de mult ca am gresit cu un i