Totul este la fel oricat de mult timp ar trece. Nimic nu se schimba si chiar daca s-ar intampla asta , nu s-ar observa. si dupa cum spunea cineva:
"Absurdul întrece realitatea. Realitatea întrece ficţiunea. Ficţiunea e realitatea mea, dusă la absurd."

miercuri, 15 octombrie 2014

9 vieţi pe Lipscani


Şti sentimentul ăla pe care îl ai într-o dimineaţă de duminică? Să te ridici când vrei tu din pat, să şti că nu ai nimic de făcut, şi tot aşa?
Sper ca toate zilele să fie aşa pentru tine.
Şi să poţi într-o zo să ajungi persoana aia care vrei să fi.
Uneori mă întreb dacă s-ar schimba totul dacă ne-am întâlni iar pentru prima oară, sau cum am reacţiona chiar şi în momentele astea.
Când mor o să ajung în Rai, pentru că am stat până acum în Iad.
"Eşti o tornadă cu un suflet şi ochi frumoşi."
Un suflet trist tot e treaz, chiar şi la 3 dimineaţa.
Şi uneori mă gîndesc că e mult mai importantă persoana de care mi-e dor la 2după-amiaza, când sunt ocupată, nu la 2 dimineaţa când sunt singură.
Fluturaşii pe care mi i-ai dat i-am înecat în vodkă, dar tot nu am reuşit să îi distrug pe toţi.
" O combinaţie de demnţă şi vanitate. Şi toate pentru că ochii ăia frumoşi şi melancolici."
Mai ţi minte când eram mică şi te-am întrebat ce e lucrul ăsta pe care toţi îl numesc "dragoste"? Mai ţi minte că mi-ai zis că o să aflu şi o să vreau să nu ştiu? Mai ţi minte că în seara aia am ajuns la concluzia că toată lumea ajunge să sărute persoana nepotrivită la sfârţitul serii?
Asta facem noi, oamenii, stăm în viaţă unul pentru altul.
Eu vreau să fiu cu tine. Şi asta e atât de complicat şi de simplu în acelaşi timp.
"Te rog, spune-mi cum ar trebui să funcţioneze chestia asta? Cine trăieşte în mine? Eu sunt în mii de bucăţi din şi în univers, dar tu îmi zâmbeşti în continuare. Sunt naivă, de neoprit, înnebunesc, nu pot să-mi pierd mintea."
Iubesc obiceiurile proaste. Şi asta e una din specialităţile mele.
" Poate că nu pari pentru prea mulţi, dar pentru unii eşti. Şi eşti delicios de complicată pe interior. Şi mi-ar plăcea să înţelegi că şansele să dai iar de persoana care ţi-a frânt inima, aşa, la întâmplare pe stradă, sunt destul de mari. Tu preferi să ai prieteni falşi în jurul tău, tocmai ca să nu fi singură cu gândurile tale. Mintea ta e4 un paradis periculos, iar tu nu eşti nici moartă, nici vie. Eşti doar o fantomă cu o inimă care încă mai bate. Tu dai galaxii, şi nu vrei la schimb nici măcar o amărâtă de stea."


Niciun comentariu: